jomjome
 
 

«آرگو» برچسب «بر اساس داستان واقعی» را با افتخار بر خود نشان کرده است. و این جزو معدود دفعاتی است که این «شرح» برای درک بهتر یک فیلم مهم است. اغلب مواقع این برچسب بی معناست، اما وقتی اتفاقات تاریخی مثل واقعه ای که در این فیلم می بینیم، به صورت مستند در می آیند، حتی با این وجود که  تخیلات هم به آن اضافه شده، دادن عنوان زندگی واقعی می تواند مثل یک چاشنی و مزه در شیوه روایت داستان عمل کند. آرگو یک تریلر جاسوسی رضایت بخش است که در سال 1980 در ایران اتفاق می افتد. خیلی از عناصر فیلم برگرفته از....



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 8:19 بعد از ظهر :: توسط : ali

همان طور  می دونید سریال مسافران یکی از سریال های پر بیننده تلویزیون بود. من هم خیلی دوست داشتم و هر شب دنبال میکردم.به همین سبب وفتی دوباره سریال را از تلویزیون دیدم ، متوجه برخی نکات شدم که در ادامه به آن میپردازیم .

 

خلاصه داستان

فرید به همراه برادرش فرخ در خانه ای بزرگ که متعلق به فرخ است زندگی می کنند. فرید چند سالی است که از همسر خود نسترن طلاق گرفته است و گاهی اوقات نسترن، فربد(پسر فرید و نسترن) را به خانه ی آنان می آورد. فرخ که ادم بسیار پول دوستی است مستاجرانی پیدا میکند که ادعا می کنند از سوئد آمده اند و خانواده بسیار پولداری هستند و فرخ هم آن ها را به عنوان مستاجر می پذیرد. شهاب، ستاره، بهرام و ناهید همان خانواده ای هستند که ادعا می کنند از سوئد آمده اند. اما پس از مدتی فرید می فهمد که حرف های آنان دروغ بوده و همه آن ها از فضا آمده اند و از طرف کنفدراسیون راه شیری دستور تسخیر زمین را دارند...
نشانه های ماسونی در سریال مسافران در ادامه مطلب....


 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 11:8 بعد از ظهر :: توسط : ali

خواص دارویی قهوه

قهوه از نظر طب قدیم ایران سرد و خشک است و چون جزء دسته آلکالوئیدها می باشد ، بنابراین باید در مصرف آن احتیاط کرده و فقط آنرا به عنوان دارو مصرف کرد .

coffe-mug-and-beans-590

 


قهوه ترک محرک است و هضم را آسان می کند .

2)
تب بر است مخصوصاً.....



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 1:49 بعد از ظهر :: توسط : ali

اولین با در اواخر سال 2009 بود که سیلوستر استالونه اعلام کرد در پی ساخت فیلمی اکشن است که در آن همه ستاره های مشهور اکشن در آن حضور داشته باشند.1 این اظهارات سبب شد تا بسیاری از طرفداران سینمای اکشن منتظر نامهای بزرگی برای حضور در فیلم باشند که در نهایت بعضی ها همانند جت لی و جیسون استاتم در فیلم حضور پیدا کردند اما رویای استالونه به جهت تکمیل کادر، بطور کامل به حقیقت نپیوست چراکه هنوز جای خالی بسیاری از قهرمانان سینمای اکشن در فیلم به وضوح احساس می شد. اولین قسمت « بی مصرف ها / The Expendables » در سال 2010 به روی پرده رفت و فروش و استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد. فیلم یک اکشن غیرقابل کنترل بود که تعدد شخصیت ها و تاکید بر اکشن محض، تا حدود زیادی آن را از جنبه هنری بی ارزش کرده بود و می توان گفت که این اثر مانند نامش " یک بار مصرف " بود.

حال، دومین قسمت از این فیلم روانه سینماها شده اما اینبار چهره های سرشناس تری در فیلم دیده می شوند و استالونه موفق شده تا نظر مساعد بزرگان سینمای اکشن را برای حضور در این فیلم جلب کند؛ نامهای جدید و بزرگی مانند آرنولد شوارتزنگر، بروس ویلیس و ژان کلود ون دام که به راحتی می توانند هیجان تماشای « بی مصرف ها 2 » را بالا ببرند.

گروه " بی مصرف ها " که در قسمت قبل موفق شده بودند یک دیکتاتوری را از بین ببرند، اینبار توسط چرچ ( بروس ویلیس ) ماموریت تازه ای دریافت می کنند. این ماموریت جدید شامل بازگرداندن محموله ای است که در یک هواپیمای سرنگون شده قرار دارد و این گروه می بایستی این بسته را صحیح و سالم بازگردانند. برای بارنی راس ( سیلوستر استالون ) و افراد تحت امرش، این ماموریت چیزی شبیه به آب خوردن است و آنها مطمئن هستند که به راحتی از عهده انجام آن بر می آیند. اما.....

 

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 12:25 قبل از ظهر :: توسط : ali


 

“کلینت ایستوود” بازیگر و کارگردان معروف هالیوودی برای کارگردانی قسمت سوم ” یکبار مصرف ها” ابراز علاقه کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از total film؛عوامل فیلم ” یکبار مصرف ها” در صدد هستند تا با استفاده هر چه بیشتر از بازیگران معروف قدیمی به فروش فیلمشان بیفزایند و در آخرین اخبار قصد استفاده از ” هریسون فورد” و ” ویسلی اسنایپیس” را دارند.

بنابراین .....
 
 
 
 

5


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 12:3 قبل از ظهر :: توسط : ali

لیزی والاسکوئز تنها پس از انتشار فیلمی کوتاه از او در یوتیوب لقب "زشت ترین زن جهان"  را به خود گرفت.


جام کشکول؛ شفقنا نوشت: والاسکوئز گرفتار بیماری مرموزی است که تنها دو تن دیگر در جهان به آن گرفتارند. این بیماری موجب شده است که بدن این زن هرگز چربی ذخیره نکند، عضله ای نسازد و وزنی اضافه نکند.

در کامنت های مربوط به ویدئوی هشت ثانیه ای او، برخی مخاطبان او را یک هیولا خوانده و تشویق به خودکشی کرده بودند اما او تصمیم گرفت چهار هدف را در زندگی اش محقق کند.

1-      به عنوان یک سخنران توانمند در تشویق دیگران به پپیشرفت و زندگی معرفی کند

2-      تحصیلات عالی بیاموزد

3-      کتاب بنویسد

4-      تشکیل زندگی دهد و برای خود شغلی مناسب داشته باشد

 



 ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:, :: 2:26 بعد از ظهر :: توسط : ali

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان jomjome و آدرس jomjome.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 6586
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Alternative content