jomjome
 
 

 

تيم ملي واليبال ايران در هفته ششم ليگ جهاني توانست از سد ميزبان خود عبور کنند.

نخستين ديدار تيم‌هاي ملي واليبال ايران و کوبا در هفته ششم ليگ جهاني واليبال از ساعت 5:10 امروز در سالن سيدواد دپورتيوا شهر هاوانا برگزار شد که در پايان اين مسابقه شاگردان خوليو ولاسکو با نتيجه 3 بر 2 و با نتايج (26 - 24، 25 - 19، 19 - 25، 22 - 25 و 14 - 16) از سد ميزبان قدرتمند خود گذشتند و جمع امتيازهاي خود را به 9 رساندند.

به گزارش فارس،اين مسابقه در حالي در سالن 15 هزار نفري شهر هاوانا به انجام رسيد که ايراني‌هاي زيادي از کشورهاي کانادا و امريکا خود را به محل برگزاري مسابقه رسانده بودند و از تيم ايران حمايت مي‌کردند.

کوبايي‌ها در هفته اول در کشور خود که به سرزمين شکر معروف است ميزبان صربستان بودند و حالا هم از ايران ميزباني مي‌کردند. آنها هفته گذشته روسيه، قهرمان المپيک را مغلوب کرده بودند و اميد زيادي به پيروزي در بازي‌هاي خانگي مقابل ايران داشتند.

آرش کمالوند، دريافت کننده تيم ملي پس از عمل ليزر ميخچه پايش در هفته گذشته همچنان از درد پا ابراز ناراحتي مي‌کرد. وي به همين دليل حضور پررنگي در تمرينات تيم ملي در کوبا نداشت؛ در نهايت هم کادر فني ناچار شد تا بدون در اختيار داشتن او تيم را براي بازي با کوبا ارنج کند.

* گيم اول؛ 26 بر 24 به سود کوبا:....



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 15 تير 1392برچسب:, :: 5:27 بعد از ظهر :: توسط : ali

 

در حالی که رهبر اخوان المسلمین اعلام کرد تا زمان بازگشت محمد مرسی به میان طرفدارانش، آنها در خیابان باقی خواهند ماند، جنبش نجات ملی نیز از مردم خواست برای دفاع از انقلابشان در خیابان ها تجمع کنند.


به گزارش واحد مرکزی خبر، خبرنگار شبکه تلویزیونی «الجدید» اعلام کرد: مصر عرصه رویارویی و درگیری بود. در میدان ها و خیابان های شهرهای مختلف مصر دو گروه طرفدار و مخالف محمد مرسی تظاهرات کردند.

به گزارش این شبکه، در حالی که مخالفان گروه اخوان المسلمین در میدان التحریر و اطراف کاخ ریاست جمهوری الاتحادیه تجمع و از ارتش و نیروهای مسلح تشکر می کردند، حامیان اخوان المسلمین در اطراف مسجد «رابعه العدویه»



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 15 تير 1392برچسب:, :: 5:13 بعد از ظهر :: توسط : ali

 Park Jae Sang که بیشتر به اسم PSY معروف هست، یک خواننده، رپر، رقصنده، و تهیه کننده کره ای است. سای در داخل کره به داشتن ویدیوها و اجراهای طنز آمیز معروف است، و به صورت بین المللی به خاطر آهنگ و ویدیو Gangnam Style، این آهنگ یک جمله ی معروف دارد که گفته میشود “Oppan Gangnam Style” که معادل آن به فارسی میشود “استایل داداشت گانگنامه” که در آهنگ اشاره به خودش داره. (گانگنام یکی از مناطق بالا شهر، سئول کره هست) سای توانست با این آهنگ وارد کتاب رکوردها بشه به عنواk یکی از موضوعات معروف سال ۲۰۱۲٫



در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ میوزیک ویدیو Gangnam Style توانست مرز ۱ میلیار بیننده رو در یوتوب بزند و PSY به عنوان اولین و در حال حاضر تنها کسی بشه که این تعداد بیننده را داشته باشه و کم کم لقب پادشاه یوتوب رو از آن خودش کرد. در دسامبر MTV سای رو به عنوان سوپراستار معرفی کرد به این خاطر که برای اولین بار در جهان کسی چنین موفقیتی را در یوتوب و موسیقی پاپ کسب میکنه. از سای به عنوان “ستاره ی ویروسی ۲۰۱۲″ نیز تقدیر به عمل آمد. در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۲ سای در شبکه جهانی در جشن New Year’s Eve به همراه ستاره و هنرمند رپ MC Hammer در مقابل ۱ میلیون بیننده در نیویورک به روی صحنه رفت.

1955 تا ۱۹۹۵ زندگی قبل سای:

پارک جه سانگ در ۳۱ دسامبر ۱۹۷۷ در یک خانواده ثروتمند در گانگنام سئول کره جنوبی به دنیا آمد. پدر او، پارک وون هو مدیر اجرایی شرکت DI تولید کننده نیم رسانا و از شرکت های بورس کره بود.

او دوران دبستان خود را در مدرسه Banpo و دوره های راهنمایی و دبیرستان را در مدرسه Sehwa گذراند. اون علاقه ای به درس خواندن نداشت به همین دلیل گاهی موجب آزار و اذیت همکلاسی های خود میشد گرچه بیشتر اوقات موجبات شادی و خنده ی آنها هم بود.



سای در برنامه ی Alina Cho شبکه CNN گفته بود.....



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 7:16 بعد از ظهر :: توسط : ali

 اما واتسون

نام کامل: اما شارلوت دوره واتسون
لقب: ام
قد: 1.65 متر

اما شارلوت دوره واتسون، متولد 15 آوریل 1990 ، بازیگری بریتانیایی است که نقش هرمیون گرنجر را در فیلمهای هری پاتر بازی می کند.

بیوگرافی
ابتدای زندگی

اما واتسون فرزند بزرگتر کریس و ژاکلین واتسون است، که هر دو وکیل هستند و اکنون از هم جدا شده اند. او برادری کوچکتر به نام آلکس دارد. او با والدینش در آکسفورد انگلیس زندگی می کرد و در دبیرستان مشهور The Dragon School در آکسفورد تحصیل می کرد.
قبل از شرکت در فیلمهای هری پاتر، تجربة اما واتسون بسیار کم بود، که فقط شامل تئاتر های درون مدرسه ای می شد، "مثل تئاتر آرتور: سالهای جوانی و پرنس شاد". فعالیت های دیگر مدرسه ای او شامل شرکت در مسابقة شاعری Daisy Pratt در سن هفت سالگی است که او در آن مسابقات مقام اول را کسب کرد.

زندگی کاری

اما واتسون در 10 سالگی شروع.....

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 7:9 قبل از ظهر :: توسط : ali

 اگر شما ذاتا" انسان با کلاسی هستید که هیچ !!! در غیر این صورت باید از هر فرصتی برای نشان دادن این موضوع استفاده کنید . شاید باورتان نشود ولی شما می توانید از جراحت خود نیز برای کلاس گذاشتن استفاده کنید فقط کافیست جواب های زیر را با اندکی قیافه موجه بیان کنید:

اگر شصت پای شما زیر اجاق گاز گیر کرده و شما ان را باند پیچی کرده اید هر گاه علت آن را از شما جویا شدند باید جواب دهید : "موقع تکان دادن پیانوی بابام پام مونده زیرش"
اگر صورت شما بر اثر جوشکاری زیر آفتاب سوخته باید بگویید : "از اسکی آخر هفته نمی توانم بگذرم"
اگر به خاطر تک چرخ زدن با موتور براوو جلوی مدرسه دخترانه به زمین خورده اید در جواب باید بگویید : "با موتور هزار داداشم تو جاده چالوس تصادف کردیم"
اگر انگشت دست شما به ماهیتابه پیاز 
داغ چسبیده علت آن را چنین بیان کنید : "دیشب با قهوه جوش اینجوری شد"
اگر بر اثر ضربه ی چکش ناخن شما شکسته باید بگویید : "به سیم گیتارم گیر گیر کرده"
اگر بر اثر زد و خورد در صف روغن کوپنی زیر چشم شما کبود شده جوابتان این باشد : "چند روز پیش توپ تنیس به صورتم خورد"
اگر صورت شما بر اثر خوردن خرمای خیرات و چای و شیرینی مملو از جوش شده علتش را چنین وانمود کنید: "که خواهرتان از هلند شکلات زیادی اورده است"
اگر مینی بوس شما در جاده خاکی چپ کرد و حسابی مجروح شدید بسیار عصبانی بگویید : "الکی می گویند زانتیا ایربگ داره "
اگر کف دست شما به قوری سماور چسبید بگویید:"حواسم نبود میله ی شومینه زیادی داغ شد"
اگر موها و ابروهای شما در چهار شنبه سوری سوخت جواب دهید:"بچه همسایه را از میان شعله های آتش بیرون کشیدم!


 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, :: 9:16 بعد از ظهر :: توسط : ali

 الا يا ايهاالســاقي ادر کاسا و ناولها

که عشـــــــــــــــــق آســـــــــان نمود اول،

ولي افتاد تالار و شام و عاقد و عکـــاس و

آرايشـــــــــــــگر و فيلــــم و لــباس و تـــاج

و کفش و کيف و سـاک و سکه و شمش

و پلــــاک و شـمعــدان و ساعـت و زنجـير

و سرويس طلا... آنهم از آن سرويس خوشگلها...

و از اين جــــــــــــــــور مشکلهـــــــــــا !

 

خنده دار ترین جوک ها

 

یکی از چالش های بزرگی که در کودکی من بودُ باهاش درگیر بودم

این بود که چه جوری

“فریبرز عرب‌نیا” و “ابوالفضل پور‌عرب”

را از هم تفکیک کنم !!!




 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, :: 8:54 بعد از ظهر :: توسط : ali

  معترضین در بخش هایی از استانبول و آنکارا با پلیس درگیر شدند، ولی خیابان ها بعد از دو روز تظاهرات گسترده ضددولتی در ترکیه آرامتر بودند.

به گزارش برترین ها، صدها معترض در منطقه تونالی آنکارا آتش روشن کردند و پلیس با گاز اشک آور و اسپری فلفل جوانانی که به سوی دفتر نخست وزیر ترکیه، رجب طیب اردوغان، سنگ پرتاب می کردند را به عقب نشینی واداشت.

رویترز نوشت، میدان تاکسیم در مرکز شهر استانبول که کانون اعتراضات بود، نسبت به چند روز گذشته آرامتر شده است.

این ناآرامی از سوی معترضین به دولت شروع شده بود. 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, :: 8:45 بعد از ظهر :: توسط : ali

 سریال دودکش درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و  یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد که داستان این سریال ۲۶ قسمتی را تشکیل می دهد و بازیگرانی چون هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، شهین تسلیمی، نصرت میرعظیمی، سید رضا حسینی نوید خداشناس در آن ایفای نقش می کنند.


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, :: 8:37 بعد از ظهر :: توسط : ali
درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان jomjome و آدرس jomjome.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 93
بازدید کل : 6679
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Alternative content