jomjome
 
 

13910802000070 PhotoL

اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «مرد آهنی/ آیرن من» به نیمه راه فیلم‌برداری خود رسید و پوستر اصلی آن توسط شرکت سونی در اختیار رسانه‌های گروهی قرار گرفت.

تهیه‌کنندگان فیلم که در رابطه با قصه آن سکوت کرده بودند، دیروز خط اصلی آن را به صورت رسمی منتشر کردند.

تونی استارک (با بازی رابرت داونی جونیور) کاراکتر اصلی فیلم که یک صنعتگر میلیاردر است، در مواقع خطر تبدیل به ابرقهرمانی به نام مرد آهنی می‌شود.

زمانی که این کاراکتر متوجه می‌شود دنیای شخصی او توسط نیروی دشمن از بین رفته، وی تصمیم به پاسخگویی و انتقام می‌گیرد.

شین بلک این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از خودش و درو پیرس کارگردانی می‌کند. هزینه تولید فیلم حدود 130 میلیون دلار است.

شرکت سونی در رابطه با کاراکتر سر بن کینگرلی هم در این فیلم به یک سری توضیحاتی داده و عکسی از وی را نیز به سایت‌های اینترنتی داده است.

بن کینگرلی در سومین قسمت مجموعه فیلم «مرد آهنی» در نقش ماندرین بازی می‌کند که دشمن تازه کاراکتر تونی استارک است.

او مرد آهنی را وارد یک سری ماجراجویی تازه می‌کند و موفق می‌شود دنیای شخصی این کاراکتر را در اختیار خود بگیرد.

سازندگان فیلم قول داده‌اند قسمت سوم آن جذاب‌تر و تماشایی‌تر از دو قسمت اول و دوم آن شود.

«مرد آهنی 3» برای نمایش عمومی در ماه فوریه سال 2013 آماده می‌شود و محصول مشترک شرکت سونی و کشور چین است

مطالب بیشتر  در ادامه ی مطلب.




 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 7:55 بعد از ظهر :: توسط : ali

سال 2001، تنها چند ماه بعد از انفجار مرکز تجارت جهانی، پیتر جکسون با فیلم «یاران حلقه/The Fellowship of the Ring» ما را از این حال و هوا جدا کرد و به دنیای سرزمین میانه برد. این فیلم یک اثر سه ساعته ی شگفت انگیز بود: اولین فیلم مهم و جدی و پر هزینه ی سینمای فانتزی - افسانه ای. موفقیت فیلم چندین برابر بیش از حد تصور بود و فیلم «یاران حلقه»، در کنار دو دنباله ی آن «دو برج/The Two Towers» و «بازگشت پادشاه/The Return of the King» هالیوود را به این نتیجه رساند که در قلمرو سینمای فانتزی گنجینه های کشف ناشده ای وجود دارد. اکنون، نه سال پس از بسته شدن پرونده ی مجموعه فیلم «ارباب حلقه ها/ The Lord of the Rings »، جکسون مجدداً به فضای موفق ترین اثر خود بازگشته است. فیلم «هابیت: سفری غیرمنتظره/The Hobbit: An Unexpected Journey» اولین بخش از اقتباس سه قسمتی از اولین رمان تالکین که در دنیای میانه می گذرد، کما بیش در همان فضا می گذرد.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/naghd/hobbit/The-Hobbit-Poster-the-hobbit-an-unexpected-journey-26783096-1506-792.jpgدلایل بی شماری وجود دارند که چرا فیلم «سفری غیرمنتظره» موفق نمی شود به معیارهایی که «ارباب حلقه ها» ایجاد کرده بود دست یابد، اما مهم ترین مورد در عین حال غیر قابل درک ترین آنهاست: جادو و سحر فیلم های اول از بین رفته و یا حداقل کمتر شده است. «سفری غیرمنتظره» اثری سرگرم کننده و شایسته است اما......

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 7:43 بعد از ظهر :: توسط : ali

بالاخره پایان کار تراژدی بت‌من کریستوفر نولان و کریستین بیل هم از راه رسید. (توجه: ممکن است مطلب فاش‌کننده‌ی بخشی از داستان باشد.)

خلاصه داستان: ۸ سال گذشته است، رئیس جدید باند خلاف‌کارها، بِین، شهر را به آشوب کشیده است و شوالیه‌ی تاریکی بعد از چند سال پنهان شدن دوباره به حفاظت از گاتهام در برابر دشمن جدید برمی‌خیزد.

همیشه نوشتن نقد بلافاصله بعد از دیدن فیلم کار سختی است، مخصوصاً بعد از اکران نیمه شب. در مورد کلمات تراوش شده از ذهنم قبل از نوشتن نقد بسیار فکر کردم و نکاتی که باعث شد از فیلم لذت ببرم، در واقع خیلی زیادند…



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 7:1 بعد از ظهر :: توسط : ali

تابستان 2012 برای فیلم های انیمیشن فصل خوبی به شمار نمی رود اما با اکران انیمیشن هایی مانند «فرانکن وینی/Frankenweenie» و «راف خراب کار/Wreck-It Ralph» و «خیزش نگهبانان/ Rise of the Guardians» در فصل پائیز وضع رو به بهبود گذلشته است. این فیلم که (در مقایسه با بچه هایی که مدرسه نمی روند) بیشتر بچه های بزرگتر را هدف قرار داده است، طرح اصلی خود را بر گشت و گذار در دنیای غیرعادی ای بنا کرده که شخصیت های افسانه ای مشهور و پرآوازه ی آن، به ابرقهرمان تبدیل می شوند. بنا براین با یک پاپا نوئل خالکوبی شده و شمشیر باز با لهجه ی روسی (با صدا پیشگی الک بالدوین/ Alec Baldwin)، یک خرگوش عید پاک استرالیایی که بومرنگ پرتاب می کند (با صداپیشگی هیو جکمن/ Hugh Jackman)، یک پری دندان که شبیه چیزی میان یک زن و یک مرغ مگس خوار است (با صدا پیشگی ایزلا فیشر/ Isla Fisher) و یک مرد شنی ساکت و آرام و نیک اندیش طرف هستیم. به نوعی گروهی از موجودات افسانه ای غیر عادی. هم از لحاظ داستان و هم شیوه ی پرداخت، حسی شبیه به «انتقام جویان/Avengers» در بیننده ایجاد می کند.

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/naghd/PI/Screen%20Shot%202012-11-25%20at%201.29.19%20PM.jpegدریچه ی ورود بیننده به داستان، آخرین عضو گروه، جک فراست (با صدای کریس پاین/ Chris Pine) است. جک قهرمانی بی میل و رغبت است و ترجیح می دهد به تنهایی در دنیا سفر کند و .....



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 6:15 بعد از ظهر :: توسط : ali

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان jomjome و آدرس jomjome.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 6704
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Alternative content