jomjome
 
 

سـری چـهارم ایـن فیلـم کـه “رانـش قـاره ای” نـام داره ، وقـایـع چند سال بعد از شـماره ی سـوم فیلم و ظهورِ دایناسورها رو به نمایش میزاره. جایی که اسکرات و تعقیب و گریزِ همیشگیش با یه بلوط! موجب تغییرات بزرگی در سطح کره ی زمین میشه! و مانی، سید و دیگو رو به ماجراجویی جدیدی میفرسته. بعـد از تغیـیرات سـطح زمیـن و جـدا افـتادنِ مانی، سید و دیگو از بقیـه ی گـروه، اونا از یـه تکه یخ بـزرگ بعنوانِ کشتـیِ موقت خودشون استـفاده میکنن که اون ها رو بـه دریانـوردی و سفـری حماسی برای پیدا کردن باقیِ اعضای گروه مجبور میکنه …

 و چند عکس دیگر در ادامه ی مطلب



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, :: 7:36 قبل از ظهر :: توسط : ali

 

ترسی که با ورود Resident Evil ۶ به جان گیمرها افتاد!

بازی - بالاخره Resident Evil 6 بعد از ماه‌ها انتظار به بازار آمد. بازی که با توجه به تبلیغات و پیشینه‌اش، انتظار می‌رفت با ورودش به بازار موفقیتی که لایق عنوان بزرگی چون رزیدنت اویل هست را نصیب صاحبانش کند.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, :: 4:49 بعد از ظهر :: توسط : ali

الان داشتم به این فکر میکردم که چطوره چند فیلم خوب بهتون معرفی کنم

think like a man

این فیلم داستان 5 مرد مجرد را به تصویر میکشه که به نحوی با همسرانشان مشکل دارند ولی با خواندن یک کتاب...

 

 

miI3

نقد فیلم:«مردان سیاهپوش 3/Men in Black 3» موفق شده تا حد زیادی یاد جذابیت اولین شماره ی «مردان سیاهپوش» را از نو زنده کند. ویل اسمیت و تامی لی جونز یکبار دیگر در کنار هم قرار می گیرند و در نقش مأمور جِی و مأمور کِی ظاهر می شوند و انتخاب جاش برولین برای بازی در نقش جوانی های مأمور کِی تصمیمی شایسته است. این فیلم و بحران تازه ای که موجودات فضایی در زمین ایجاد می کنند حسابی خنده دار از کاردر آمده و همزمان با پیگیری سرنوشتی که در انتظار کره ی زمین است از سبک و سیاق خاص زندگی در دهه ی 60 میلادی یاد می کند.کارگردان فیلم بری ساننفلد که از زمان ساخت اولین فیلم این مجموعه را همراهی کرده، در این نسخه مقداری از جسارت فیلم اول را به کار بسته و مجدداً با همان شور و علاقه ی پیشین شخصیت های عجیب، بی ثبات و غیرزمینی فیلم را به تصویر می کشد. همین شخصیت ها بودند که باعث شدند کمدی فضایی «مردان سیاهپوش» در سال 1997 با چنان استقبالی روبرو شود. «مردان سیاهپوش 3» فیلم باملاحظه تری ست اما حالا که ده سال از ساخت «مردان سیاهپوش 2» گذشته و شخصیت ها جاافتاده تر شده اند همین رویه مناسبتر است.


dark shadows

خلاصه داستان :در سال ۱۷۵۲، خانواده کالینز از لیورپول با کشتی به آمریکای شمالی می روند. پسر خانواده، بارناباس، تبدیل به مردی ثروتمند و عیاش می شود و صاحب قصر کالینوود می شود. او قلب یک جادوگر را می شکند و جادوگر هم او را تبدیل به یک ومپایر می کند و او را زنده دفن می کند. در سال ۱۹۷۲، بارناباس اتفاقی از تابوتش آزاد می شود و به خرابه ای می رود که زمانی قصر باشکوهش بود. متوجه می شود که فرزندان کالینز در این قصر سکونت دارند که به نظر طبیعی نمی رسند و همه آنها رازی با خود دارند که…..

لازم به ذکر است که این فیلم بیشتر جنبه ی کمدی داشته است.دانلود فیلم Dark Shadows 2012

و avengers که شرحش را قبلا خوانده اید

 

 

 

 

لینک دانلود تمام این فیلم ها به زودی در سایت


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, :: 10:24 بعد از ظهر :: توسط : ali

 

 ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, :: 5:58 بعد از ظهر :: توسط : ali

حتما این روزها اسم avengers یا (انتقام جویان ) به گوشتون خورده و حالا توضیحی درباره ی شخصییت های avengers

 ادامه مطلب...


ارسال شده در تاریخ : شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: 4:14 بعد از ظهر :: توسط : ali


ارسال شده در تاریخ : شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: 3:50 بعد از ظهر :: توسط : ali

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان jomjome و آدرس jomjome.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 6688
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Alternative content