jomjome
 
 

اختصاصی طرفداری - نوشاد عالمیان متولد ۳۰ آبان ۱۳۷۰ از شهرستان بابل استان مازندران که از چهار سالگی تنیس روی میز را زیرنظر پدرش که از قهرمانان کشور بوده بطور جدی آغاز کرده است، بطوریکه در ۸ سالگی روزانه شش ساعت بدون حتی یک روز وقفه تمرین می کرد تا توانست در ۱۴ سالگی نفر اول نوجوانان کشور شود. از آن تاریخ یعنی از سن ۱۳ – ۱۴ سالگی با مشورت و توافق خانواده​اش تصمیم گرفت برای ادامه تمرینات به آکادمی تهران که در قیطریه توسط جناب آقای مهندس شهنازی رئیس فدراسیون وقت احداث شده بود برود تا بصورت حرفه​ای این رشته را ادامه دهد. یکی از دلایل موفقیتش در تنیس روی میز تمرین زیاد، عشق و علاقه بیش از حد و جدیت در کارش بوده است.
او توانست در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در رشته تنیس روی میز در اسپانیا مقام پنجم را کسب کند. وی در مسابقات لوکزامبورگ مدال طلا را کسب کرد و در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن با کسب مقام قهرمانی آسیای میانه به المپیک لندن راه یافت.
نوشاد عالمیان، نفر اول پینگ پنگ ایران در نخستین بازی خود در دور اول رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن به مصاف ژاستین هان، بازیکن چینی​الاصل استرالیایی رفت و با حساب ۴ بر صفر و با نتایج (۱۱ بر ۵)، (۱۱ بر ۷)،(۱۱ بر ۷) و (۱۳ بر ۱۱) به پیروزی رسید.
این نخستین پیروزی پینگ‌پنگ ایران در تاریخ المپیک به شمار می‌رود. در دوره‌های قبلی تمام نمایندگان ایران شکست خورده بودند. نوشاد علمیان در دیدار دوم توانست رقیب هنگ​کنگی را که در رنکینگ ۳۲ قرار داشت، با نتیجه ۴ بر ۳ در مسابقات المپیک لندن شکست دهد و در جمع ۳۲ نفر برتر دنیا قرار گرفت.
عالمیان در دور بعد رقابت ها، به مصاف تیمو بول آلمانی با رنک ۷ جهانی رفت. در این مسابقه، در گیم های اول و دوم بازی را ۱۱ به ۸ و ۱۱ به ۵ واگذار کرد. عالمیان در گیم های سوم و چهارم نیز با نتیجهٔ نزدیک ۱۲ به ۱۰ مغلوب حریف نامدار خود شد.
نوشاد با قبول شکست مقابل قهرمان اروپا و دارنده‌ی نشان نقره المپیک پکن، از راه یابی به مرحله‌ی یک هشتم نهایی المپیک لندن بازماند


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, :: 5:46 بعد از ظهر :: توسط : ali

فلسفه ی که که در زبان اصفهانی به میلیارد ها سال ها پیش بر میگردد. ولی هیچکس نمیداند که چه کسی اولین بار این لغت را بر زبان راند. ولی چیزی که واضح است این است که در زمان های دور اصفهانی ها به راحتی به اقسار نقاط دنیا سفر میکردند و فرهنگ اصفهانی را در دل های مردم دنیا جای می دادند. چونکه امروزه ما شاهد وجود این فرهنگ در کشور برزیل هستیم. 

کا کا که در واقع در اول که که بوده ودر تحولات زبانی تبدیل به کا کا می شود.  و حالا این سوال پیش میاد که چرا در میان این همه لغت چرا فقط که که باید مورد توجه برزیلی ها قرار گیرد ؟ پاسخ این سوال در ادامه ی مطلب



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, :: 3:1 بعد از ظهر :: توسط : ali

1-اولین طلای مسابقات المپیک به کشور چین (خانوم ژیان) در رشته ی تیراندازی داده شد. در این مسابفات لهستان دوم و خانومی از کشور چین سوم شد

2-مقام ششمی مسابقات تیر اندازی نیز برای اولین بار در تاریخ بازی های المپیک به خانوم (اله احمدی) نماینده ی خوب کشورمان داده شد.

3-مربی قایق رانی کره ای ها به علت استفاده ی بیش از حد از الکل از دهکده ی بازی ها اخراج شد.

4-نوشاد عالمیان نماینده ی کشورمان در رشته ی پینگ پونگ دیشب در مساف با حریف استرالیایی 4 بر 0 پیروز شد.نوشاد امروز با رقیبی از کشور ژاپن رقابت دارد.

5-خانوم ندا شهسواری در رشته ی پینگ پونگ دیروز در نبردی سنگین با نتیجه ی 4 بر 3 بازی را به خانومی از کشور نیجریه (قهرمان آفریقا) راگذار کرد.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 3:36 بعد از ظهر :: توسط : ali

مسابقات تابستانه المپیک 2012 لندن که رسما به عنوان المپیاد XXX شناخته می شود، از 27 جولای تا 12 اوت 2012 در شهر لندن واقع در انگلستان برگزار می شود.

 

المپیک 2012 لندن

 


در مزایده ای که در سال 2005 توسط قهرمان سابق المپیک، سباستین کوئه برگزار شد لندن به عنوان میزبان مسابقات المپیک 2012 از بین رقبای خود که شهرهای مسکو، نیویورک سیتی، مادرید و پاریس بودند، انتخاب شد. دو شهر لندن و پاریس که با از بررسی های انجام شده پس از داوطلبی در سال 2003، دارای بهترین شرایط برای برگزاری مسابقات المپیک 2012 معرفی شدند، به شدت با هم در رقابت بودند که در نهایت در رای گیری نهایی در سال 2005، لندن با 54 رای بر رقیبش با 50 رای غالب شد.

با این انتخاب، لندن به تنها شهری که تا به حال سه بار به طور رسمی میزبان مسابقات المپیک مدرن بوده است تبدیل شد. (لندن در سالهای 1908 و 1948 هم میزبان مسابقات المپیک بوده است.)

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 9:54 بعد از ظهر :: توسط : ali

به گزارش سینمانگار، به نقل از دیجیتال اسپای، در اکران اولیه آخرین قسمت «بتمن»- «شوالیه تاریکی برمی خیزد» حداقل 12 نفر کشته و 38 نفر زخمی شده اند.

این اتفاق زمانی افتاد که مردی 24 ساله به نام "جیمز هولمز" که توسط پلیس دِنور دستگیر شده است، با برسر گذاشتن ماسک ضد گاز و مسلح وارد سینمایی که «بتمن: شوالیه تاریکی برمی خیزد» را نمایش می داد، در شهر آئورا در دِنور شد و دوازده نفر را به قتل رساند. "هولمز" در سی امین دقیقه فیلم وارد سالن شده و به تیراندازی پرداخته است".

براساس گفته های پلیس، در بین کشته شدگان بچه ایی شش ساله نیز بوده است. نوزادی سه ماهه هم مجروح شده است.


پلیس "هولمز" را در پارکینگ سینما در حالی دستگیر کرد که در دستش اسلحه، چاقوو دو هفت تیر دستی بوده است. او همچنین به پلس گفته که در خانه اش مواد منفجره نگه داری می کند، که باعث شد تمام محوطه خانه این قاتل تخلیه شود.

شاهدان نیز گفته اند که مردی را با ماسک گاز و زره بند در محیط سینما دیده اند. "دَن اُتیس" رئیس پلیس دِنور گفت: "شاهدان به ما گفته اند که قاتل یک جور قوطی از لباس خود در آورده و پرتاب کرده است و آنها صدای خش خشی را شنیده اند و بعد از انتشار کمی گاز، مرد شروع به شلیک کرده است".

گفته شده که یک دستگاه انفجاری نیز در محل بوده که در هنگام بروز حادثه به چند نفر در ساختمان آسیب وارد کرده است.

پلیس محلی به اسکای نیوزگفت: "به یکباره، ما شاهد چند شلیک بودیم و همه آدمها با جیغ و داد از سینما بیرون می دویدند، شاهدان فکر نمی کرده اند که این شلیکها واقعی باشد و برای چند ثانیه حس کرده اند که صدا برای فیلم می باشد".

به گزارش سینمانگار، شاهدی دیگر به خبرنگار سی ان ان گفت: "قاتل به آرامی از پله های سالن سینما پایین می آمد و مقتولین خود را به طور رندوم به قتل می رساند".

از فرانسه نیز گزارش می رسد که در پی این حادثه، سینماهای فرانسه از اکران این فیلم جلوگیری کرده و اکران را کنسل کرده اند و هرگونه مصاحبه با عوامل و کارگردان را لغو کرده اند.

زنی که خود را مادر "هولمز" معرفی کرده به شبکه ABC آمریکا گفت: "شما فرد درستی را دستگیر کرده اید".

در پی این اتفاق، کمپانی برادران وارنر، کمپانی سازنده «شوالیه تاریکی برمی خیزد» اعلام کرد: "ما و تمام عوامل این فیلم عمیقا از این حادثه تکان دهده متاثر شده و صمیمانه با خانواده ها و کسانی که عزیزانشان را در این حمله از دست داده اند همدردی می کنیم"



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 3:0 بعد از ظهر :: توسط : ali

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان jomjome و آدرس jomjome.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 6684
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Alternative content