jomjome
 
 

عناصر گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه و جبهه النصره در شهرهای مختلف حومه ادلب با هم درگیر شدند ، که در نتیجه این درگیری ها دهها نفر از طرفین به هلاکت رسیدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه العالم، آتش بس میان گروه های مسلح در حومه ادلب به پایان رسیده است و در این منطقه منازعات میان شبه نظامیان ارتش آزاد و گروه های مسلح وابسته به القاعده، داستانی متفاوت با سایر شهرهای سوریه دارد.

درگیری ها در شهرک های واقع در حومه ادلب در مجاورت مرزهای ترکیه بعد از حوادث و درگیری هایی که میان گروه های مسلح در شهر الدانا و بسیاری از دیگر از شهرها و روستاهای این منطقه صورت گرفت، ابعاد منطقه ای به خود گرفته است.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 تير 1392برچسب:, :: 1:12 قبل از ظهر :: توسط : ali

پلیس بین الملل از بازداشت بیش از شش هزار نفر در سراسر جهان در ارتباط با تولید کالاهای جعلی از قبیل تولید شامپوهای تقلبی در چین و سیگار تقلبی در ترکیه خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از آسوشیتدپرس از لیون، اینترپل روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد در این عملیات که با هدایت این سازمان مستقر در شهر لیون فرانسه صورت گرفت بیش از 24 میلیون کالای تقلبی به ارزش تقریبی 133 میلیون دلار کشف شد.


در این عملیات همچنین 21 کارگاه تولید کالاهای تقلبی در جنوب چین که در دست گروه های جنایی بود شناسایی و تعطیل شد. این کارگاه ها محصولاتی از قبیل شامپو و خمیردندان تولید می کردند.

بیش از 400 نفر در تایلند به اتهام تولید لباس و دی وی دی های تقلبی بازداشت شدند.

 در ویتنام نیز یک نفر به اتهام تولید لوازم الکترونیک غیرقانونی بازداشت شد.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 تير 1392برچسب:, :: 1:8 قبل از ظهر :: توسط : ali

بر طبق نتایج تحقیقی که به تازگی در ژورنال اپیدمولوژی و بهداشت اجتماعی منتشر شده است، خواب منظم موجب عملکرد بهتر کودکان در مدرسه می شود.

بررسی عادات رفتاری بیش از ده هزار کودک نشان می دهد خواب نامنظم می تواند بر توسعه شناختی آنها تاثیر منفی بگذارد.

در کودکان سه، پنج و هفت ساله کم خوابی به نمره های پایین تر در خواندن، ریاضی و درک حجمی منجر شده است. این نتایج در دختران و پسران تقریباً یکسان است.

آماندا سکر، استاد دانشگاه در لندن و از دست اندرکاران تحقیق می گوید: برای آنکه آنچه در طول روز فراگرفته یا تجریه کردیه اید در ذهن شما تثبیت شود نیاز به خواب دارید. یعنی آنچه روزانه فرا می گیرید با خوابیدن به خاطرات و اندوخته های ذهن شما تبدیل می شود. خواب نامنظم حتی می تواند بر ضرباهنگ بدن تاثیر بگذارد.

اما جیمز در حوزه خواب درمانی فعالیت می کند. او با تاکید بر اهمیت خواب منظم، معتقد است  می بایست به برخی کودکان شیوه خوابیدن را آموخت. او در این باره می گوید: ما خوابیدن را فرا می گیریم، پس فکر می کنیم اقیه هم آن را فرا می گیرند. اما می بایست خوابیدن را به برخی کودکان آموخت. آنها از برنامه روزانه استقبال می کنند، چون دوست دارند پاسخ به سوال های چی، چه وقت، کجا، چرا و چگونه را بدانند.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 تير 1392برچسب:, :: 1:6 قبل از ظهر :: توسط : ali

به لینک زیر بروید و گزینه free downloadانتخاب کنید.سپس بر روی گزینه creat download link کلیک کنید.و سپس دانلود کنید. موفق باشید.

http://uploadboy.com/z4a9zqspv53k.html


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, :: 3:30 بعد از ظهر :: توسط : ali

 

تيم ملي واليبال ايران در هفته ششم ليگ جهاني توانست از سد ميزبان خود عبور کنند.

نخستين ديدار تيم‌هاي ملي واليبال ايران و کوبا در هفته ششم ليگ جهاني واليبال از ساعت 5:10 امروز در سالن سيدواد دپورتيوا شهر هاوانا برگزار شد که در پايان اين مسابقه شاگردان خوليو ولاسکو با نتيجه 3 بر 2 و با نتايج (26 - 24، 25 - 19، 19 - 25، 22 - 25 و 14 - 16) از سد ميزبان قدرتمند خود گذشتند و جمع امتيازهاي خود را به 9 رساندند.

به گزارش فارس،اين مسابقه در حالي در سالن 15 هزار نفري شهر هاوانا به انجام رسيد که ايراني‌هاي زيادي از کشورهاي کانادا و امريکا خود را به محل برگزاري مسابقه رسانده بودند و از تيم ايران حمايت مي‌کردند.

کوبايي‌ها در هفته اول در کشور خود که به سرزمين شکر معروف است ميزبان صربستان بودند و حالا هم از ايران ميزباني مي‌کردند. آنها هفته گذشته روسيه، قهرمان المپيک را مغلوب کرده بودند و اميد زيادي به پيروزي در بازي‌هاي خانگي مقابل ايران داشتند.

آرش کمالوند، دريافت کننده تيم ملي پس از عمل ليزر ميخچه پايش در هفته گذشته همچنان از درد پا ابراز ناراحتي مي‌کرد. وي به همين دليل حضور پررنگي در تمرينات تيم ملي در کوبا نداشت؛ در نهايت هم کادر فني ناچار شد تا بدون در اختيار داشتن او تيم را براي بازي با کوبا ارنج کند.

* گيم اول؛ 26 بر 24 به سود کوبا:....



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 15 تير 1392برچسب:, :: 5:27 بعد از ظهر :: توسط : ali

 

در حالی که رهبر اخوان المسلمین اعلام کرد تا زمان بازگشت محمد مرسی به میان طرفدارانش، آنها در خیابان باقی خواهند ماند، جنبش نجات ملی نیز از مردم خواست برای دفاع از انقلابشان در خیابان ها تجمع کنند.


به گزارش واحد مرکزی خبر، خبرنگار شبکه تلویزیونی «الجدید» اعلام کرد: مصر عرصه رویارویی و درگیری بود. در میدان ها و خیابان های شهرهای مختلف مصر دو گروه طرفدار و مخالف محمد مرسی تظاهرات کردند.

به گزارش این شبکه، در حالی که مخالفان گروه اخوان المسلمین در میدان التحریر و اطراف کاخ ریاست جمهوری الاتحادیه تجمع و از ارتش و نیروهای مسلح تشکر می کردند، حامیان اخوان المسلمین در اطراف مسجد «رابعه العدویه»



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 15 تير 1392برچسب:, :: 5:13 بعد از ظهر :: توسط : ali

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان jomjome و آدرس jomjome.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Alternative content